RSS

Մխիթար Սեբաստացի (նախագիծ)

28 Окт

200px-Msebastaci

Առաջադրանք 1

Ռուսական`  http://ru.hayazg.info/Себастаци_Мхитар

Հայակական` http://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%84%D5%AD%D5%AB%D5%A9%D5%A1%D6%80_%D5%8D%D5%A5%D5%A2%D5%A1%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D6%81%D5%AB

Հայկական վիքիպեդիայում Մխիթար սեբաստացու  մասին կարդալով ոչ այդքան շատ բան կիմանաս, ինչքան ռուսական վիքիպեդիան կարդալով: Ռուսական ֆիքիպեդիան ավելի հարուստ է քան հայկականը:

Առաջադրանք 3

Գյուղ արևմտյան Հայաստանում, Էզրումի վիլայեթի Կամախ գավառում: 1909-ին ուներ 125 հայ բնակիչ (20 տուն): Զբաղվում էին հացահատիկի մշակությամբ, անասնապահությամբ, արհեստներով: Գյուղի եկեղեցուն կից գործում էր վարժարան: Բնակիչները բռնությամբ տեղահանվել են 1915-ին, Մեծ եղեռնի ժամանակ: Մեծ մասը զոհվել է գաղթի ճանապարհին:Սակավաթիվ փրկվածներն ապաստանել են տարբեր երկրներում:

Աղբյուրը` http://meryanjur.wordpress.com/2013/10/20/%D5%B4%D5%AD%D5%AB%D5%A9%D5%A1%D6%80-%D5%BD%D5%A5%D5%A2%D5%A1%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D6%81%D5%AB-%D5%B6%D5%A1%D5%AD%D5%A1%D5%A3%D5%AB%D5%AE/#more-641

Առաջադրանք 4

Congregation meets the spiritual needs of the Armenian communities, as well as the task of granting a proper formation, through some parishes, religious mansions and formative centres in Armenia, Lebanon, Syria, Turkey, Hungary, France, USA, Argentina.

Միաբանություն բավարարում էր հոգևոր կարիքները հայ համայնքներում, ինչպես նաև առաջադրանքի տրամադրման պատշաճ ձեւավորմանը, որի միջոցով մի ծխական տեսանյութեր, կրոնական առանձնատների եւ ձևավորման կենտրոնները Հայաստանում, Լիբանանում, Սիրիայում, Թուրքիայում, Հունգարիայում, Ֆրանսիայում, ԱՄՆ -ում, Արգենտինայում:

In practical terms, in its three centuries of history the Order has contributed to back and promote spirituality, Armenian arts and sciences through active study, the education of the young, and sustaining scientific research at a high level.

Գործնական առումով, իր երեք դարերի պատմության Օրդերը  նպաստել է աջակցել եւ զարգացնել հոգեւոր, հայկական արվեստի եւ գիտության միջոցով ակտիվ ուսուցման, կրթության եւ երիտասարդության, եւ հաստատող գիտական ​​հետազոտությունները դնել  բարձր մակարդակի վրա:

Առաջադրանք 7

Իմ կարծիքով առաջադրանքները հետաքրքիր էին: Ճիշտ է,  ես չկարողացա բոլոր առաջադրանքները կատարել, սակայն որոշ չափով կատարել եմ: Ես կատարել եմ առաջադրանք երեքը, չորսը և մեկը: Ինձ համար բարթ էր առաջադրանքները կատարելը: Ճիշտ է,  այս ամենը  մեզ շատ բան սովորեցրեց: Օրինակ` ես իմացա Մխիթար Սեբաստացու մասին: Հետաքրքիր տեղեկություններ կարդացի Սեբաստիա Սուրբ նշան վանքի մասին: Բոլոր առաջադրանքները շատ հետաքրքիր էին ուղղակի մի բոքր բարդ էր կատարելը:

Առաջադրանք 8

Ես ինձ գնահատում եմ 6-7 բալ: Քանի որ, ես կարծում եմ որ իմ առաջադրանքները քիչ էին, որ ես ինձ բարձր գնահատեի: Իմ կատարած առաջադրանքը մեկը, երեքը, չորսը և յոթն էր:

 

Оставьте комментарий